flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Відбувся круглий стіл за участю представників судів та громадськості.

12 жовтня 2015, 10:09

 09 жовтня 2015 року в Черкасах відбувся круглий стіл «Оцінка якості діяльності судів Черкаської області за методикою карток громадянського звітування», організований громадською організацією «Центр соціальної адаптації» в рамках проекту «Справедливе правосуддя» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

У партнерстві  з судами Черкаської області дана громадська організація розпочала проект «Опитування громадян щодо їх задоволеності якістю функціонування судів з використанням карток громадянського звітування (КГЗ)».

У даному дослідженні при оцінюванні рівня якості роботи суду застосовувався комплексний підхід, суть якого полягала в розкладанні поняття «якість» на шість вимірів: фізична доступність суду; зручність та комфортність перебування в суді; повнота та ясність інформації; дотримання термінів судового розгляду; сприйняття роботи працівників апарату суду; сприйняття роботи судді.

За підсумками проведеного дослідження отримані результати і стали предметом обговорення учасниками круглого столу.

Учасниками даного заходу були керівництво та представники судів, керівництво ТУ ДСА України у Черкаській області, представники Головного управління юстиції у Черкаській області, представники ЗМІ та громадськості.

За результатами даного дослідження, які сформовані та викладені в аналітичному звіті «Оцінка рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування судів», переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи Соснівського районного суду м. Черкаси позитивно. За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,4 бали.

Аналіз результатів опитування та їх обговорення з суддями та працівниками апарату суду дозволив розробити такі рекомендації:

-         покращити умови доступу до суду для осіб з обмеженими можливостями, зокрема встановити пандус при вході  в приміщення суду; передбачити можливість осіб, які пересуваються на інвалідних візках, потрапити в будівлю суду поза турнікетом;

-         збільшити кількість спеціально облаштованих та зручних  місць для відвідувачів: очікування, роботи з документами, заповнення необхідних форм, написання заяв;

-         використовувати інтернет-ресурси для дистанційного спілкування з користувачами судових послуг;

-         покращити якість наповнення веб-сторінки інформацією;

-         більш обґрунтовано пояснювати учасникам судового процесу причини затримки (перенесення) слухання справи та несвоєчасність початку засідань по справі.

Дані рекомендації були розроблені станом на 01 червня 2015 року. На теперішній час всі зауваження враховані та всі пропозиції,  крім встановлення пандусу, виконуються в повному обсязі.