Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Від сьогодні, 5 жовтня 2021 року, в Україні офіційно почали функціонувати 3 підсистеми (модулі) ЄСІТС:
- «Електронний кабінет»
- «Електронний суд»
- підсистема відеоконференцзв’язку.
Використання підсистем (модулів) ЄСІТС здійснюється відповідно до Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого Рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року №1845/0/15-21, та нормами процесуального законодавства, що регулюють порядок вчинення таких дій після початку функціонування відповідних підсистем (модулів) ЄСІТС.
У відповідності до вимог чинного процесуального законодавства зареєструвати офіційні електронні адреси в ЄСІТС в обов’язковому порядку протягом 30 днів з дня початку її функціонування мають:
адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб’єкти господарювання державного та комунального секторів економіки.
Інші особи реєструють свої офіційні електронні адреси в ЄСІТС у добровільному порядку.
Процедура реєстрації Електронного кабінету фізичної особи та фізичної особи-підприємця здійснюється виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису такої особи.
Також змінюється порядок подання апеляційних та касаційних скарг. Тепер апеляційна скарга повинна подаватися безпосередньо до суду апеляційної інстанції, а касаційна – до суду касаційної інстанції.
Такі нововведення дозволять зекономити час, кошти держави і громадян, а також надасть можливість користуватися перевагами роботи в режимі "без паперів".
З інструкціями та рекомендаціями з приводу реєстрації в ЄСІТС можна ознайомитися за посиланням: https://wiki.court.gov.ua